GOogle Search COnsole přidává auto-DNS ověřování

0 Comments

 
GOogle oznámil, že vlastníci webových stránek nyní mohou ověřovat jejich webové stránky s GOogle Search Console novým způsobem, auto-DNS ověřování. Tohle funguje s vybraným počtem poskytovatelů DNS a může to pomoci zjednodušit celý proces získávání ověření pro vaší webovou stránku v rámci GOogle Search COnsole.
 
Auto-DNS ověřování.
 
Google uvedl, že společnost „spolupracuje s rozličnými DNS poskytovateli a registráři k automatizování části jejich ověřovacího tempa.“ Právě proto je tu nyní úplně nový způsob, který „vás provede skrze všechny potřebné kroky k tomu, abyste mohli aktualizovat vaše nastavení tak, že váš DNS záznam bude zahrnovat také označení ověření, které poskytujeme,“ uvedl GOogle. Tohle všechno učiní celý proces ověřování daleko jednodušší.
 
Jak to vlastně funguje.
 
Abychom mohli ověřit vaši doménu za použití nového způsobu, klikněte na „přidat vlastnictví“ z volby vlastnictví (stačí se podívat na vrchol bočního sloupce Search COnsole). Poté zvolte možnost „doména“. Systém vás provede skrze sérii kroků, které zahrnují návštěvu registrační stránky, kde budete muset aplikovat jisté změny.

Jiné metody.
 
Google také zdokumentoval hned několik jiných metod, kterými můžete ověřit vaši doménu pro Google Search COnsole. Všechny tyto ostatní způsoby najdete na tomto odkazu.
 
Podobné kroky.
 
Bing také nedávno přidal podporu pro velice podobnou ověřovací metodu v jeho Bing Webmaster Tools skrze propojení domén jenom několik týdnů zpátky.
 
K tomu všemu GOogle také nyní dovolí importovat vaše Google Search COnsole ověřené stránky do Bing Webmaster Tools.
 
 
Proč nás to zajímá.
 
Přidávání více metod pro ověření vašich webových stránek v GOogle Search COnsole nebo Bing Webmaster Tools pomáhá SEO konzultantům a praktikům, správcům webů i vlastníkům webových stránek pochopit zdraví jejich webových stránek na GOogle a Bing stránkách s výsledky vyhledávání. Pomáhá jim to komunikovat, odstraňovat bugy, hlásit a činit nezbytné každodenní úkony, které musí být učiněny v SEO proto, aby byla webová stránka udržována a optimalizována.