Tři věci, které by měl vědět každý CMO ohledně kreativního procesu produkce

0 Comments

Šíření kanálů digitálního marketingu vyústilo v doslovnou explozi poptávky po obsahu – design, webové stránky, reklamy, multimédia, apod. – od marketingových týmů. Marketingové cykly se dramaticky zkrátily, takže marketéři nyní musí vytvářet ještě více obsahu za daleko kratší dobu.
 
Nezáleží, co za tym CMO vlastně jste, nikdy nebylo více důležitější chápat to, jak všechny z těchto kreativních prací fungují pospolu jako dokončený produkt. Čas, snaha a zdroje potřebné přidávají a činí valnou většinu jak vašeho rozpočtu, tak i vašeho počtu.
 
Tato studie od společnosti Ziflow zvýrazňuje nejlepší praxi, pojednávající o optimalizaci vašeho týmu se správnými přehledovými a akceptujícími procesy, které vám umožní eliminovat neefektivitu, zlepšit rychlost dokončování projektů, zatímco zajistí kvalitu. Navštivte proto Digital Marketing Depot ke stažení „Tři věci, které by měl vědět každý CMO ohledně kreativního procesu produkce.“